Hakkımızda
Tarihsel Gelişimi
Sağlık Bilimleri Enstitüsü 14.11.2016 tarihli 2016/9528 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile kurulmuştur. Enstitü bünyesinde Beslenme ve Diyetetik Anabilim Dalı Tezli Yüksek Lisans Programı, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 01.08.2018 tarihli Yükseköğretim Yürütme Kurulu toplantısında incelenmiş ve 25.12.2014 tarihli Yükseköğretim Genel Kurul Kararı ile kurulmuş olup, 2019-2020 eğitim-öğretim yılı bahar yarıyılı eğitim ve öğretime başlamıştır. Beslenme ve Diyetetik Anabilim Dalı bünyesinde Beslenme ve Diyetetik Doktora Programı, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 15.09.2021 tarihli Yükseköğretim Yürütme Kurulu toplantısında incelenmiş ve 25.12.2014 tarihli Yükseköğretim Genel Kurul Kararı ile kurulmuş olup, 2022-2023 eğitim öğretim yılında eğitim-öğretime başlaması planlanmaktadır. Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Anabilim Dalı Tezli Yüksek Lisans Programı, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 09.04.2020 tarihli Yükseköğretim Yürütme Kurulu toplantısında incelenmiş ve 25.12.2014 tarihli Yükseköğretim Genel Kurul Kararı ile kurulmuş olup, gerekli akademik kadro ve fiziki alt yapı oluşturulduktan sonra eğitim-öğretime başlayacaktır.
Misyonu , Vizyonu ve Temel Değerleri
Misyonu
Sağlık Bilimleri Enstitüsünün misyonu, öğrencilerin kendi potansiyellerini ortaya koymalarına fırsat verecek bir ortamda, etik değerlere ve iletişim becerilerine sahip, analitik ve eleştirel düşünebilen, bağımsız ve özgün araştırmalar yapabilen, yaşam boyu öğrenme bilinci olan alanında uzman bireyler ile girişimci ve evrensel bilime katkı yapan bilim insanları yetiştirmektir.
Vizyonu
Sağlık Bilimleri Enstitüsünün vizyonu, sağlık bilimleri alanında eğitim ve araştırmalarıyla ulusal ve uluslararası düzeyde tercih edilen; yenilikçi, liderlik özelliklerine sahip, sağlık bilimleri alanında ihtiyaç duyulan bilgi ve donanıma sahip bilim insanlarını yetiştiren bir kurum olmaktır.
Temel Değerleri
Nuh Naci Yazgan Üniversitesi temel değerleri ile uyumlu biçimde; vakıf anlayışıyla hareket etmek, öğrenci odaklı kaliteli eğitim-öğretime önem vermek, eğitim süreçlerini sürekli iyileştirmek, ulusal ve uluslararası kalite standartlarını korumak, liyakat, 4 şeffaflık ve katılımcılığı önemsemek, çevreye saygılı ve toplum odaklı olmak, farklılıklara saygılı olmak, ifade özgürlüğünü önemsemek, etik değerleri korumak ve paydaş memnuniyetini sağlamaktır.